מיתוג לחברות סטארט-אפ ומשרדי הייטק קטנים: המפתח להשגת משקיעים!

בעולם הייטק התחרותי, שם מותג חזק הוא לא עוד יתרון – הוא הכרח.
מותג מוצלח מושך משקיעים, מגייס עובדים מוכשרים, ומבדל את החברה מהמתחרים.

Image by Gerd Altmann from Pixabay


אז בואו נכיר 7 דרכים יעילות לחיזוק המותג של חברת הייטק או סטארטאפ,
תוך שימוש בדוגמאות מעוררות השראה מהעולם:

  1. סיפור מותג אותנטי ומעורר השראה:

דוגמה א : Waze – "להפוך את התחבורה העולמית לחוויה חלקה ויעילה יותר." סיפור פשוט, אנושי ומניע.

דוגמה ב : Fiverr: "להפוך את העולם לכלכלה גלובלית של פרילנסרים, שבה כל אחד יכול למכור את הכישורים והשירותים שלו." סיפור פשוט, אנושי ומניע, המתכתב עם המציאות הישראלית של יזמות וחדשנות.

טיפ: ודאו שהסיפור שלכם אותנטי, משקף את הערכים של החברה ומתקשר לקהל היעד שלכם.

  1. לסטארט אפ שלכם חייב להיות שם ולוגו בלתי נשכחים:

רצוי שהשם יהיה קצר, פשוט וקל לזכירה.

משקף את חזון החברה לארגן את המידע העצום בעולם ולהפוך אותו לנגיש לכל.



Image by Alexa from Pixabay

  1. אתר אינטרנט מעוצב ופונקציונלי:

    דוגמה: Wix – אתר מעוצב, קל לשימוש ומשקף את חזון החברה – לאפשר לכל אחד ליצור אתר אינטרנט יפהפה.

  1. תוכן איכותי ומועיל:

    אנשים ומחשבים: אתר חדשות טכנולוגיה מוביל, המציע תוכן איכותי ומקצועי לקהל היעד הישראלי,
    תוך התמקדות בחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

  1. נוכחות פעילה ברשתות חברתיות:

    דוגמה : Waze: בעלת קהילה חזקה ומעורבת ברשתות חברתיות, תוך שיתוף פעולה עם משתמשים.

  1. שיתופי פעולה אסטרטגיים:

    דוגמה א : Airbnb – שיתוף פעולה עם חברת Uber, המאפשר לאורחים להזמין נסיעה ישירות מהאפליקציה.

דוגמה ב : Mobileye: שיתוף פעולה עם Intel, המאפשר פיתוח מואץ של טכנולוגיות נהיגה אוטונומית.


  1. השתתפות באירועים:

    דוגמה א: F8 – כנס המפתחים השנתי של פייסבוק, מושך אליו אלפי מפתחים מכל העולם.

דוגמה ב: OurCrowd: פלטפורמת השקעות המונים בינלאומית, המארחת כנסים ואירועים רבים
בתחום ההייטק, תוך חשיפת חברות סטארטאפ ישראליות למשקיעים בינלאומיים.

השתתפו באירועים רלוונטיים לתחום שלכם, הרצו בכנסים, 
פגשו לקוחות פוטנציאליים וצרו קשרים עם גורמים משמעותיים בתעשייה.



עקביות והתמדה הן מילון המפתח: הקפידו על עקביות בכל ערוצי השיווק והפרסום



הגעתם עד הסוף? קבלו הטבה מיוחדת:

לכבוד פרסום המאמר, אנו מציעים לבעלי חברות הייטק וסטארטאפים הטבה מיוחדת:

סקירת מיתוג מקצועית בחינם!

בסקירה, ננתח את המיתוג הנוכחי שלכם, נזהה נקודות חוזק וחולשה, ונמליץ על צעדים לשיפור.

לפרטים נוספים והרשמה, לחצו כאן

דילוג לתוכן